RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 22, 2010

mimpi indah

mlm td aku masuk tdo awl pas layan hotel mania....azab giler ngantok...mgkin dah jadi ular sawo kekenyangan kot...sbbb too mata jd layu nk tdo too....
jd abis jer cite too...aku terus tdo....abg syamim kua g jumper member....jd aku kena la tdo ajo...konfem die tak mau di kcu....takpe2 kasi can die lak bergosip....hahhaha...punyer cepat la aku tdo...letak jer terus lelap....giler ngantokk too.....tp alangkah bahagia nyer tdo bersulam kan mimpi indah....
wei kwn2 mlm td aku mimpi aku nk kawen.......aku rase kan mcm mase tdo too aku tersenyum la ....mcm bole rase sebb tersangat la gembira nyer bile mimpi mcm too........mase too aku dah di hias cantik busana n solekan yang indah.....n di sudut lain abg syamim lengkap berbaju melayu duk menunggu mase tok nikah...tp kan dalam sedap2 mimpi....tbe2 bunyi telefon plak....aku angkat la fon...rupenyer abg syamim kol dah....terus hilang mimpi too....terus jd sedih....sbb tak tau ape ending mimpi too.....

2 care about me:

merpati biru said...

hahahahha..wakakkakh..xper..tibe masenye akn diketahui jua...

puteriann said...

hahaha.....insyaAllah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes