RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 14, 2010

red dot

mcm base aku akan wat sport check dekat meeting sebelum org gune pg2.....n oleh kerana arini ade org gune jd aku terpaksa la aku uruskan bilik too segera....

mase time aku susun kerusi2 kat bilik cempaka...nk tau ape aku nampak...kesan period sape ntah melekap dekat kerusi...kerusi bilik plak putih jd jelas la warna too dengan warna kerusi....mesti kes tak perasan o buat2 tak perasan....kang klu wat perasan, nk kena cover mengover dengan sume org plak kan...

jd dengan baik hati aku dh g lap kan kerusi too pakai tsu....

jd kawan2 sile la berhati2 di jalan raya ketika hujan sedang lebat.....

...the end.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes