RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 14, 2010

oh My GOD

pagi tadi bos aku mcm base klu kak kiah tak de aku la insan terpilih yang kena dengar rintihan hati...aku pun dengar je la kan..tadah telinga cam base...pastoo aku luahkan kat korang...bagus too camtooo...wakaakaka...

bos aku cite pasal semalam meeting die mengamuk....itu perkara base bg aku...sbb klu die pegi meeting memang tak sah...jd nk di jadikan cerite ...die bgtau la ...sume dtg tak tau buat ape...pas too bg alasan ketua tak bgtau la itu la ini la...

bos aku ade cite ...yang bahagian pengkalan data, ada bgtau yang PA tempat die selalu cuti jer....dengar perkara tooo, aku dh serba salah...ah sudah klu org tua ni tanyer aku lak.....ini kes kak nana yang asik2 cuti....smpi isu ni sikit sebanyak dh bertiup ke pengetahuan bos aku...abis la jwb nyer kan....aku yg di soal siasat mcm penjenayah.....aku pun bgtau la...kak nana sekarang pregnant n bleeding yang amat teruk...smpi nak bergerak pun tak mampu...sedaya upaya aku gambar kan yang teruk supaya tak di tanya lebih lanjut...nasib berjaya buat org tua too tak tanye byk....

nasihat aku,

sape yg kepochi sgt too, cermin2 kan la muke too...

kak nana dapat urus2kan hal cuti tooo segera....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes