RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 14, 2010

sakit

smlm aku kena serangan seleseme...giler teruk sampai tekak aku sakit2....aku memang paling emo klu kena sakit tekak....puas la aku mkn ubat siang too...tp tak mau jalan gak...
petang too wat keputusan g klinik.....kak sapura yang berhati mulia tolong hantar kan....tq dear sis....semoga Allah murahkan rezeki kamu...amin....

aku buat rawatan dekat klinik panel (poliklinik shamsiah).....masa too bukan waktu doc shamsiah yg duty....doc lain...jadi aku redha jer la....time menunggu too ade la insiden2 yang aku perhatikan...cth nya ada budak keluar dr bilik rwtn sebab tak mau kena injection....ade yg masuk klinik dh nangis....mcm2 hal ok.....

bile time aku kena rawat.....aku perhatikan doc too...mude n mcm lg mude dr umo aku....perangai ade sikit kerek...nak cari pen pun mcm nk mengamuk....cian tengok jururawat yang membantu mcm takot2 jer dgn doc kerek tooo....

pas di cek....doc too kata aku mungkin kena virus infaction sbb too tak baik2 selesema wlupun dh lame....die bg ubat n suwoh rehat .....mase time amik ubat ....aku kena caj lebih sbb ape aku tak sure...tp mahal gak ubat kat situ aku rase...aku dpt 4 jenis ubat jer....doc kerek too bg aku ubat selesema tak ngantuk ....geram betol...aku tak suke ubt tak ngantok ni, sbb tak kose nk layan sakit sewaktu berjaga...elok lg aku tdo...tdo n tdo......

mlm too pas mandi aku terus tdo...sbb b4 mandi aku dh mkn ubt dulu....abg lak tak nak kua n tak nak melayan aku yg sakit ni....jd aku tdo la smpi pg...tp sepanjang mlm aku tak senang nk tdo...sbb hidung asik tersumbat n tak cukup nafas.....

Ya Allah, sembuhkanlah penyakit ku ini ...amin......

the moral is :-
  • jangan main hujan
  • jangan minum air batu bile musim sejuk
  • minum air masak byk
  • jangan berlagak diri too kuat sgt ....hahaha

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes