RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 8, 2010

facebook vs blog

secara peribadi aku antara fb dengan blog...aku lebih suke blog sebenarnyer....nak tau nape....

1. aku lebih suke menaip dan bercerite....

2. aku lebih suke silent reader o tak reader langsung....hahhaha....meaning aku free....aku tak kenal sape pembaca aku...

3. bebas nk bercerite....meaning tak yah risau .... mak ayah skodeng ke ape ke....

4.tempat nk lepaskan perasaan....ada masa kite perlukan ruang sendiri untuk bercerite dan muhasabah diri....jd bile aku tulis entry2 tentang kisah baik o buruk org sekali pun....itu bakal jdkan pengajaran o peringatan supaya aku tak buat perangai mcm tooo....

wlu ape pun pandangan aku tentang blog n fb ....itu tak semestinya baik fb o blog tak bagus....yg pntg due2 ade baik n buruk nyer...balance...aku lg suke dengan dunia blog...mgkin korang lg suke dgn fb....anyway aku minta maaf sekiranya cara penceritaan aku dekat dlm blog ni mgkin ada masa menyentap perasaan o membuat korang muak...tp senang jer...klu rase cam too tak yah bace....senang cite....hahahah...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes