RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 8, 2010

bos yang sengaja nk cari pasal

semalam bos aku ada meeting pagi...mcm base aku tak pernah lupe nk sediakan dokumen mesy die....in case aku memang dh lupe o sibuk giler....tp setakat hari sebaik mungkin aku cube tak pernah miss untuk sediakan dokumen.....

nk jadikan kisah....bos aku ni tbe2 nk cari hal dgn aku ...die nk emosional kate aku tak sedia dokumen n fail tok die meeting tanpa periksa dulu....sekali aku cek elok terletak cantek memang dah ready fail tooo....see ape ko nk cakap sekarang....lain kali klu nk mengamuk o cari pasal dgn aku...bia la benda too betul2 salah aku...ni kan dh kena batang hidung sendiri....

pantang aku bile aku tak salah org ckp aku slh....benggang wooo

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes