RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 8, 2010

berite tentang kak nana

td kak sapura bgtau aku tentang kak nana....

msblue_forever2004

wei..td..aku br ke call k nana

sian la wei

ko tau x..die x pi cek2 lagi kt spital

sebb die tgu dr pagi smpi ptg...

turn x sampai2

die balik lepas tuh

die balik lepas tuh

pastu smpi skang.. x cek2

tbe2 di serang sedih yang melampau....dlm hati memanjat kan doa agar kak nana sihat hendaknya...

sk8girl_pu3

oo yeker

mcm mane lak status die tok hari tak haidr (typing error plak....hadir ye kwn2...)

msblue_forever2004

die kate..mc die patutnye dh abis

nih die xder mc dh nih\

aku nk ckp pasal lompong2 tuh..x smpi ati\sebb die tgh sakit lagi

bleeding setiap masa\

aku rase cm nk amik cuti..pi anto die

(murni kan hati seorang sahabat ...wlupun dlm keadaan ape sekali pun teman la paling menunjukkan kasih syg......

tp die kate biar kobis anto

ish..sian la..

nk je aku ckp kt kobis..sile la cuti...

sk8girl_pu3

hmm

tak pe la

klu mcm too

doa je la

yang terbaik

tak yah la campur urusan rumah tangga org

(smlm kak sapura ingatkan aku, arini aku ingat kan die balik....*take note...hidup mesti selalu beringat)

msblue_forever2004

ha..tuh la pasal..

aku pn pk cmtu

tp tu la..sikap tangguh2 yg keterlaluan tuh

smpi bile la nk baik nye

sk8girl_pu3

hmm nk buat cam ne

sape kite nk ckp

bukan ustaz o ustazah

aku hanya mampu berdoa yang terbaik...semoga segala nyer jadi baik...supaya sumenyer yang buruk akan pergi meninggal kami....segala yang tak baik dihindari dan dilindungi.....May Allah Bless u , dear sis....our pray wit u.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes