RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 21, 2010

komen entry abg syamim part 2

facebook sy....

ye tuan puan,akhrnye fb i ni dh jd sgt bgune k...sy bkn gne utk tujuan yg xelok ye...pd sape2 yg rse xsuke 2,hrp anda leh fhm situasi sy........

Alhamdulillah klu ia sgt berguna....(ayat pertama)....syukur la klu rase begitu (ayat kedua)....terus ayat ketiga....diam...n benda pertama yang aku pk bile bace lagi........agak2 nyer pada sape entry ini ditujukan...terasa macam kena kat batang hidung aku sajok...terus rase sesuatu.....hmm sampainyer hati ckp mcm tooo...kecik ati dengar statement ni.....seolah2 mcm aku ni queen control ....penyekat segala kebebesan yang ada, mengawal segala pergerakan....muhasabah diri balik...aku pompuan yang begitu ker......

  • aku tak halang pun ...wlupun aku marah......
  • aku tak bising sbb aku dh penat n mls.....
  • aku biakan sbb memberi ruang.....

tapi dlm tak yang aku wujudkan , bukan bermaksud aku tak kisah langsung....hmm mungkin suara aku dh kedengaran bak katak puru memanggil hujan...mungkin jugak bebelan aku umpama kilat menyambar bumi....mungkin....dan mungkin....

diam.....diam.....n terus diam......mungkin itu yang baik....n mungkin itu juga yang sume nak.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes