RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 7, 2010

kehilangan anak~~~~~~~~~~~~~~~

arini jumaat lepas aku, mase time rehat too ...aku kak yan, zana, dengan kak ain pegi beli anak2 ikan dekat kedai sebelah warta.....alangkah bahagianyer rase hati bile dapat beli anak2 ikan untuk di jadikan teman sebilik....hahahha....
aku beli 4 ekor ikan gapi yang comei2...siap sajo di belikan bercouple2 lan sbb tak nak bergaduh...see aku pun faham perasaan ikan ok...hahaha......aku beli jugak ikan bandaraya yang akan di tugas kan untuk memastikan alam sekitar balang kaca.....sume anak2 ikan too aku dah siap cari nama....ikan bandaraya as mr bubu....4 ekor ikan gapi too, yang betina ruru n cici, yang jantan aku kasik nama koko n roro......
oleh kerana pas game bowling aritu aku tinggal kan depa hidup sendiri...nk tau ape jd bile aku balik semalam.....coco, cici, roro, dan ruru sudah meniggol....oooohhhh no.....sgt sedih rase hati ok....sgt keciwa n berdosa tidak membesarkan anak2 dgn baik...ampunkan mamie.....
hahahaha.....mcm mentor da....
keadaan ikan2 gapi aku too sgt dasyat ok....sekor langung tak jumpe mayat nyer....yang sekor lagi sgt tragis kematian nyer, tinggal bahagian kepala jer.....yg lain masih dalam keadaan sempurna.....yg tinggal hanya mr bubu sajok....aku rase mr bubu dh mkn spesis dia sendiri la....ape la mr bubu ni.........wah...sedihnyer......
kesedihan ni aku cerite kan dekat abg syamim....nasib la die tak menyakat aku mcm selalu....die bg semangat ...nnt beli lg...hahahaha....sgt seronok...pasni klu beli lg...mr bubu kena di asingkan...klu tak abis die mkn kaum sejenis....hahahhaa

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes