RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, June 26, 2010

portugal vs brazil

title too aku sajok bubuh...sbb aku tak nk pun cite pasal match semalam...aku nk cite insiden2 yang berlaku sbb dek penangan bola yang korang tengok too.....smlm petang pas keja aku dgn kak sapura g kelas vokal yg dah lame tak dtg...ekekek...baik punyer cover....hahahaha...

dlm kul 10 kelas abis...kiteorang melilau cari kedai nk makan..target nk makan mamak sbb kak sapura nk pekena meegie grg ayam....ha ambil ko...kiteorang tak de lak ingat math bola yang sibuk berlangsung skrg kan...n of course port lepak yang paling jd tumpuan mamak la kan....aku dengan kak sapura ni dh nak dekat 10 kedai duk cari ...dari satu seksyen ke seksyen lain...haram sume penuh ok.....last sekali terus je lepak kat kedai makan seksyen 15 belah hujung dekat dengan padang tooo....itupun penuh...tp duk sajo kat mane yang ade ruang...nk carik lagi ...cacing sume dah mampus sbb kepenatan menahan lapar....jd makan je la kat situ.....

ini story nk order mkn yer....oleh kerana suasana kedai yang agak hinga bingar....jd suara yang keluar akan automatik tak dengar o tersalah dengar....ade la mase too sorang mak cik ni amik order..aku tak la aspect sume mknan ade kat kedai die too...sbb dari cara org yang dok ramai2 too...cume order toti canai n air....untuk konfem aku tanyer la dulu...mkanan ape ado....die kate sume ado...aku pun order la mee grg basah n teh o...kak sapura order meggie grg aym n teh o ais....dh bape minit tunggu sekali dtg budak kecik bwk pingan berisi nasi grg ayam...aik..aku dgn kak sapura pelik.... nape bia menu lain lak yang smpi...kofem dh tersalah dengar ni....jd die amik balik...kononyer wat menu yang kak sapura nk...last sekali....salah jugak menu yang dpt ...minta meggi ...dpt mee....hai la....minta basah dpt kering...last sekali dh tak kose sgt nk jd cerewet ....kami pun makan jer la...nasib sedap ok ...

bile la bola nk abis ...terasa hazab betul la....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes