RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, June 5, 2010

bowling @ metro point

05/06/10- Sabtu

aku ade pertandingan bowling antara staff ptm arini....aku tak tau la slh tengok info ke ape....sbb kol 12.30 aku dtg...org pun tak dok lg...nasib la jumper kak kiah....n urusetia pun ado mase tooo...ade la zana kat sane...kalau tak aku tak dok kwn....

ade la sejam lebih aku tunggu situ sebelum game mula...smpt la g solat dulu....then start la penantian yg memenatkan.....game dh nak mule...tp da team aku tak sampai lagi ....dh la aku tak minta no die aritu...jd aku dh mcm2 pk mase ni...klu die tak dtg...tak dpt la aku main...sedihnya....encik azhar urusetia pun dh tanye2 aku mane pegi dak wan syarafina ni...nape lame sgt....aku hanya jwb tak tau jer...al last dtg gak dak tooo....rupenyer die slh pegi metro da....ade ke metro kjg die g.....slh fhm info da....nasi sempat wat testing 5 minit macam base b4 main....

overall aku punyer game aritu, mcm ade sikit kurang memuaskan....tak bape nk puas ati...sbb nyer, cume dpt 5 kali strike klu tak silap...n yg lain too sume ronggak...n ade beberapa jatuh sume setelah 2 kali cubaan....tp alhamduliliah aku dapat 400 mate...di campurkan dgn partner aku...melayakkan kiteorg dpt no 2....syukur sgt....tp klu ikut bil mate ikut individu ...aku rase aku tempat ker 4 kot....

ape pun sume nyer seronok n enjoin game too...aku dpt hamper besar n botol air.....anywa sume org dpt hd yg same...cume dr segi harga, kecik besar je lain....

petang too ayah amik aku dekat situ...pnyer la ramai manusia dekat metro...sbb suria fm ade buat event kat situ...jd nk melalui org2 yg ramai tooo terpaksa la lalu org ramai...nasib ayah nampak aku kat escalator....leh la tolong bwk hdh too.....ayh n mak seronok tak terkata....mcm too la aku hrp kan sume hapi....

terima kasih pada zana...wlupun ko try baling sekali game aku smlm tanpa dpt jatuhkan pin pun...aku masih bole dpt tempat kedua....hehehehe

sebenarnya aku tak aspect menang sbbnyer aku join sbb nk lepas gian main bowling jer...sbb dh lame tak main....nk g sendiri main...harga nyer mungkin tak semurah mase game aritu..jd bile dpt main too...mng o klh aku tak pk...yg aku pk...mcm mane nk jatuhkan sme pin dengan baik n byk kali...itu sajok......tp apepun syukur Alhamdulillah....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes