RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 21, 2010

blog

runtin harian aku sekarang buka blog n bace entry2 baru dekat blog list aku....

blog adik....

pagi ni aku bace entry adik aku...best gak bace entry budak ni...die ade cerite tentang our family n harapan die nk wat kami gembira....so touching ok....terharu betul bace...bagus la....adik aku jd org yg berguna...tak sia2 mak ayah aku besarkan die...Alhamdulillah...semoga adik2 yang lain pun jd mcm dia...but not like me.....huhuhu...terasa pedih nak mate nk manaip statement tu...tp itu la yang aku harapkan....

tntag cerite chenta pun ade di ceritera kan...aku tau die gembira...aku bahagia n doakan yang baik untuk die...begitu jugak adik2 yg lain...amin....semoga kalian gembira dunia n akhirat...i'll always pray for u......

blog abg.....

rindu merindu.....dulu aku pun pernah rase mcm too mase baru2 ade fb dulu....jd aku tak kisah sgt la klu abg nk rindu kwn die......tp aku tetap rindu abg lebih dr kwn2 ....tbe2..hahhaa....larikkk

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes